در راستای سیاست های مشتری مداری؛
پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت در بیمه ما
شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از اصلی ترین سیاستهای خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از اصلی ترین سیاستهای خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش تحریرنو ؛ این شرکت مبلغ ۷ میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی های کارشناسی لازم به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.
بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در شعبه اراک و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRMو محسن ساوه ای رئیس شعبه اراک مبلغ ۷ میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال تقدیم بیمه گذار گردید.
این گزارش می افزاید در اثر تصادف یک دستگاه خودرو سواری با یکی از کارگران پرتلاش شهرداری و ایجاد ضایعه مغزی در پی آن، خسارات وارد شده توسط کارشناسان تعیین و در سریع ترین زمان ممکن به فرزند بیمه گذار پرداخت شد.