بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
 
بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
 
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل­‌ونقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت‌­پذیری در ارائه خدمات بانکی به حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس، موفقیت در ارائه دسـتاوردها، توانمندی‌هـا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

راه‌­اندازی بیش از ۳۵۰ پیشخوان‌های شهرنت در ۱۸۳ شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... از جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل­‌ونقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه‌­ها در مرکز همایش‌­های بین‌­المللی صدا و سیما برگزار شد.
کد مطلب: 14150