بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حملونقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیتپذیری در ارائه خدمات بانکی به حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک اهدا شد.
بر این اساس، موفقیت در ارائه دسـتاوردها، توانمندیهـا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخصهای اهدای این نشان به بانک شهر است.
راهاندازی بیش از ۳۵۰ پیشخوانهای شهرنت در ۱۸۳ شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... از جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.
چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حملونقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانکها و بیمهها در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.