از سوی اداره كل هماهنگی، نظارت و پيگيری امور مناطق شهرداری تهران عنوان شد؛
کسب رتبه برتر روابط عمومی ها توسط شهرداری منطقه۲۲
بر اساس ارزيابی عملكرد سال ۹۵ اداره كل هماهنگی، نظارت و پيگيری امور مناطق شهرداری تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ حائز رتبه برتر در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
بر اساس ارزيابی عملكرد سال ۹۵ اداره كل هماهنگی، نظارت و پيگيری امور مناطق شهرداری تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ حائز رتبه برتر در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران شد.
به گزارش تحریرنو از روابط عمومی منطقه ۲۲، روابط عمومی این منطقه موفق به کسب رتبه برتر روابط عمومی در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران شد..این ارزیابی با توجه به مستندات ارسالی در شاخص های اعلام شده انجام شده است.این ارزیابی ها در یازده بخش نامگذاری معابر، انتشارات، تبلیغات، فعالیت های رسانه ای،میزان اخبار منتشر شده،اطلاع رسانی،حوزه شهردار،رصد و تحلیل محتوا،امور اجرایی،روابط عمومی الکترونیک و اهتمام به سامانه ها و ارتباط با مرکز ارتباطات و امور بین الملل برگزار شد.
هاشمیون مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ در این خصوص اظهار کرد: در عصر فعلی، روابط عمومی پانگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان ها هستند، لذا نادیده گرفتن و بها ندادن به روابط عمومی مساوی است با نادیده گرفتن سازمان و مخاطبان آن و در نتیجه عدم برقراری ارتباط موثر و هدفمند. لذا سازمانی موفق خواهد بود که روابط عمومی را جزء وظایف مدیر ارشد خود تعریف و ضمن انعکاس فعالیت های سازمان و برقراری ارتباط دوسویه همسنگ با مخاطب نهایتا به نقش آینده نگری،بحران ستیزی،اعتبار سازی و نهایتا فرهنگ سازی سازمانی نایل گردد.روابط عموميها بايد دغدغه مردم را دغدغه خود بدانند و اگر چنين تفكري در روابط عموميها حاكم شود، بسياري از امور با كارايي بالا و مورد انتظار پيش می رود.
وی با تاكيد بر اخلاق مداري در حوزه اطلاعرساني اظهار داشت: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی یک سازمان نقشی قابل توجه است. بیان حقایق نسبت به واقعیت های موجود به مردم و انتقال صادقانه انتظارات مردم به مسئولان و دستگاهها و سازمان های مربوطه و همچنین انعکاس تلاش مسئولان در عرصه سازندگی و خدمات رسانی و تلاش در جهت انعکاس رویدادهای پیشبرنده در جامعه از اصول اصلی این کار به شمار می رود.